Studenter til e-læringsprosjekt i pediatri - modul 6

Hei!

Vi søker to studenter til et elæringsprosjekt i pediatridelen av Modul 6. Vi ønsker å lage et opplegg med ukentlige MCQ-spørsmål, basert på forelesningene i pediatri. Spørsmålene er ment som hjelpt til repetisjon og selvstudium. Til å bygge opp spørsmålsdatabasen for fremtidige kull, ønsker vi hjelp av studenter.

Arbeidet vil konkret bestå av å lage 3 flervalgsspørsmål til hver forelesning i pediatri. Spørsmålene vurderes av foreleser og meg, før det legges inn i databasen. Det er tenkt at to studenter kan dele på oppgaven. Avlønning er etter lønnstrinn 35.

Vi søker deg som:

1) Følger med på forelesninger og er god til å trekke ut vesentlig informasjon

2) Er interressert i å lage gode repetisjonsspørsmål, som tester forståelse og ikke bare detaljer

3) Er strukturert nok til å lage spørsmål jevnlig og fortløpende. Det vil stilles krav til at spørsmålene lages innen 2 uker etter endt forelesning.

Du vil få veiledning i hvordan lage gode spørsmål og bruk av databasen.

Dersom dette høres interressant ut for deg - send meg en epost på joelps@uio.no.

hilsen Joel Selvakumar, barnelege/stipendiat,

Publisert 26. mai 2021 15:55 - Sist endret 26. mai 2021 15:56