UTVEKSLING HØSTSEMESTERET 2024 OG HELE STUDIEÅRET 2024-2025

Kjære medisinstudenter,

Søknadsfrist for utveksling høstsemesteret 2024 og hele studieåret 2024-2025 er 15.februar. Det er mange gode og attraktive steder å velge blant for deg som ønsker å semester-utveksle i modul 6. Se mer informasjon her:

Studieopphold i utlandet – Medisin (profesjon) – Universitetet i Oslo (uio.no)

Mandag 5.februar holder vi informasjonsmøte om utveksling i Lille Auditorie på Domus Medica. Se mer informasjon her:

Informasjonsmøte om utveksling på medisinstudiet - Det medisinske fakultet (uio.no)

Du søker via SøknadsWeb på avtalene «Utveksling medisin profesjon»:
Login - Søknadsweb (fsweb.no)

PS! Vi har en nyhet for høsten; Universitetet i Padova, Italia. Hit kan du søke til modul 6 utveksling på engelsk for høsten 2024! Avtalen er ikke tilgjengelig i SøknadsWeb ennå, men vil bli det før fristen, så om du ønsker deg dit kan du vente litt med å legge inn søknad. Det blir lagt ut beskjed i Mine Studier når avtalen er publisert i SøknadsWeb.

Kontakt meg ved spørsmål eller behov for råd.

Cecilie Krogh

Utvekslingskoordinator