Sensuren for skriftlig kontinuasjons-/ utsatt eksamen på modul 6 er publisert

Sensuren for digital eksamen (kontinuasjon/utsatt) på modul 6 avholdt 2.2.18, er nå tilgjengelig i Studentweb.

Hvis du ønsker å vite poengsummen din etter eksamen kan du få oppgitt denne fra MED-studieinfo ved å sende en e-post fra din student e-postadresse til med-studieinfo@medisin.uio.no.
Husk å skrive hvilken eksamen du har tatt. Poengene vil være tilgjengelige på studentinfosenteret fra 07.02.18 og fram til 28.02.18.

Er det spørsmål om sensuren eller andre faglige spørsmål kan disse rettes til Annetine Staff, a.c.staff@medisin.uio.no

Ved andre henvendelser kontakt Nina Lind ved studieadministrasjonen på medisin: nina.lind@medisin.uio.no

Innsyn i egen besvarelse og sensorveiledningen
Hvis du ønsker innsyn i din egen besvarelse og sensorveiledningen, er dette mulig på følgende dager: 14. og 21.02.2018.
Sted: Møterom Fortunsdalen, 1. etasje, Sogn Arena (Klaus Torgårds vei 3)
Tid: Mellom kl. 09.00 – 11.30 og mellom kl. 12.30 – 15.00
NB: Her kreves det elektronisk påmelding. Du kan melde deg på fra det tidspunktet sensuren er publisert og til og med kl.15.00 dagen før oppsatt innsyn.
Skjema for dag 1Skjema for dag 2
Ha kandidatnummeret ditt klart da dette må oppgis ved påmelding.
Det er ikke tillatt å ta bilde av dokumentene. Fotoutstyr (inkl. mobiltelefon) må avleveres ved innregistrering.

Published Feb. 6, 2018 9:41 AM