Velkommen til semesterstart modul 8, mandag 4. januar 2021

Hei

Velkommen til MED6800 Medisinstudiet modul 8, termin 1, vårsemesteret 2021.

Vi starter opp

• mandag 4. januar kl 09:45 med «Introduksjon til modul 8» på Zoom
  • Vårens undervisning i stor grad vil bli gjennomført slik vi har gjort i høst:
    • Undervisning der hele eller store deler av kullet er samlet, gjennomføres på zoom i hvert fall frem til påske (Forelesninger, seminarer, klinikker, enkelte kurs etc.)
    • Kliniske smågrupper, ferdighetstrening, mindre kurs etc. gjennomføres ved vanlig «onsite» fremmøte; med stor vekt på smittevern
  • Endelig gruppefordeling publiseres ca. 20. desember – hvorpå timeplanen kommer opp i «mine studier».
  • Du følger undervisningen i den gruppen du er satt opp i, gjennom hele modulen – intet bytte. Dette er særdeles viktig i forbindelse med koronasituasjonen.
  • Fremmøte kontrolleres ved signaturbok/loggbok hvor student og lærer skal signere for oppmøte hver gang. Oppmøtebok/signaturbok blir tilgjengelig ved semesterstart (ytterligere info kommer)
  • Smittevernprosedyrer for undervisning i medisin våren 2021

Sørg for å velge kulltillitsvalgt i løpet av de første dagene ved semesterstart, da denne skal representere dere, være med på møter i modulutvalget, etc. i hele modul 8.

Vi håper det blir et lærerikt siste år på studiet,
- og ser frem til et god samarbeid.

MED6800 – Medisinstudiet, modul 8
modul8-termin1@medisin.uio.no