Bekreftelse for å søke LIS1/tidligere turnus

Siden mange trenger bekreftelse på at de går på modul 8 termin 2 / 12. semester og forventes å være ferdig på studiet i desember til turnus/LIS1søknaden, vil MED-studieinfo/Studentveiledningen sende en slik bekreftelse i posten til hele kullet (forutsatt betalt semesteravgift).

Bekreftelsen sendes da til adressen som er registrert på Studentweb. Hvis du vil ha den sendt til en annen adresse enn den som ligger der nå, må den endres i Studentweb innen fredag 24. august kl.12. Hvis du ikke ønsker å få tilsendt en slik bekreftelse er det fint om du sier ifra til MED-studieinfo innen samme dato. Så sendes bekreftelsene ut i begynnelse av neste uke (eller eventuelt etter registrert betaling av semesteravgift).

Hvis bekreftelsen ikke har ankommet innen 31. august eller du ønsker en annen type bekreftelse, ta kontakt med MED-studieinfo for å få en ny bekreftelse. Karakterutskrift på papir kan vi også hjelpe med, mens man kan ordne med en digitalt utskrift selv se http://www.uio.no/studier/admin/karakterutskrift/.

Hvis du møter opp personlig for å hente noe, husk gyldig legitimasjon (ikke Riksen adgangskort).

Vent ikke til de siste dagene før søknadsfristen særlig hvis vi må sende noe i posten (det tar noen dager!).

Lykke til med LIS1-søking!

Mvh,

MED-studieinfo og Studentveiledningen