Info semesterstart modul 8 termin 2

Hei

Velkommen til modul 8, termin 2, høstsemesteret 2021.

Vi starter opp mandag 16 august, på Zoom

Høstens undervisning starter i stor grad som i høst:

• Undervisning der hele eller store deler av kullet er samlet, gjennomføres på zoom i hvert fall de første to ukene.
  • smågrupper, ferdighetstrening, og mindre kurs, gjennomføres ved vanlig «onsite» fremmøte; med stor vekt på smittevern

Endelig gruppefordeling er nå publisert og timeplanen kommer opp i «mine studier». Du følger undervisningen i den gruppen du er satt opp i, gjennom hele modulen. Dette er særdeles viktig i forbindelse med koronasituasjonen.

Av smittevernhensyn bes én student i gruppen hente oppmøtebok/signaturbok til "sin" gruppe ved semesterstart. Det ligger en konvolutt (per gruppe) merket med gruppenummer (gr. 1-16) i ekspedisjonen B1.3099 Rikshospitalet. Fint om konvolutten hentes av en i gruppen før smågruppeundervisningen starter.

1. En student i gruppen kan hente oppmøtebøker til sin gruppe
  2. Mandag-fredag mellom kl 09:00 og 14:00 i ekspedisjonen på Rikshospitalet, rom B1.3099.
  3. Studenten som henter bøker kvitterer ut gruppens konvolutt.

Vi håper det blir et lærerikt siste semester,
- og ser frem til et god samarbeid.

MED6800 – Medisinstudiet, modul 8

Publisert 8. aug. 2021 19:09 - Sist endret 8. aug. 2021 19:12