Velkommen til MED6800 Medisinstudiet modul 8, termin 1, vårsemesteret 2022.

Hei

Vi starter semesteret mandag 3. januar kl 09:45 med «Introduksjon til modul 8».

Fellesundervisningen gjennomføres på Zoom i januar. Smågrupper, ferdighetstrening, og mindre kurs, gjennomføres ved vanlig «onsite» fremmøte; med stor vekt på smittevern.

Endelig gruppefordeling er nå publisert slik at timeplanen kommer opp i «mine studier».

Du følger undervisningen i den gruppen du er satt opp i, gjennom hele modulen – intet bytte. Dette er særdeles viktig i forbindelse med koronasituasjonen.

Fremmøte på obligatorisk undervisning dokumenteres i en signaturbok/loggbok hvor lærer skal signere for oppmøte hver gang.

Av smittevernhensyn bes én student i gruppen hente oppmøtebok/signaturbok, samt skaplapper til "sin" gruppe ved semesterstart. Det ligger en konvolutt (per gruppe) merket med gruppenummer (gr. 1-16) på Rikshospitalet. Fint om konvolutten hentes av en i gruppen før smågruppeundervisningen starter:

• Fra Mandag 3. januar (man-fre) mellom kl 09:00 og 14:00 (lunsj 11:30-12)
    ekspedisjonen på Rikshospitalet, rom B1.3099.
  • Studenten som henter bøker kvitterer ut gruppens konvolutt.

Sørg for å velge kulltillitsvalgt i løpet av de første dagene ved semesterstart, da denne skal representere dere, være med på møter i modulutvalget, etc. i hele modul 8.

Velg også gruppetillitsvalgt pr. gruppe så snart som mulig, og gi tilbakemelding til modul8-termin1@medisin.uio.no

Vi håper det blir et lærerikt siste år på studiet
- og ser frem til et god samarbeid.

MED6800 – Medisinstudiet, modul 8

modul8-termin1@medisin.uio.no