Viktig angående journaltilgang under avdelingstjenesten

Kjære 12.semester tilknyttet OUS ( Ahus studentene får separat informasjon om journaltilgang),

Nå er det snart tid for avdelingstjeneste - og du kan fra i morgen(15.september 2015) hente konvoluttene med brukernavn og passord i resepsjonen til UiO på RH, rom B1.3099 i 3 etasje.

MERK;

Før du møter på avdelingstjenesten første dag, må du ha tatt et e-læringskurs.

Kurset finner du ved å følge linken her til informasjon som er gitt 5.semester når det gjelder journaltilgang:

I denne linken er det igjen en link til "E-læring DIPS basiskurs lege"

Det er dette kurset som MÅ tas før du møter på avdelingstjenesten.

Det anbefales imidlertid også å bruke DIPS-skolen for trening. Dere finner linken til dette i informasjonsskrivet til 5.semester.

De av dere som skal ha avdelingstjeneste i uke 39 og 40, har gyldig passord og brukernavn fra uken før, altså fra uke 38 og kan ta kurset fra og med tirsdag 15.september 2015.

De av dere som skal ha avdelingstjeneste i uke 41 og 42, har gyldig passord og brukernavn fra uken før, altså fra uke 40 og kan ta kurset fra og med mandag 28. september 2015.

Husk å ta med legitimasjon og signer for mottatt konvolutt.

Semesterkoordinator

Publisert 14. sep. 2015 14:04 - Sist endret 14. sep. 2015 14:04