VIKTIG: husk å betale gebyr til SAK innen 1.12.2015

Jeg vil minne dere om at fristen for å betale gebyr til SAK er 1. desember 2015. Informasjon på SAK sin nettside gjengis her:

"Gebyret på NOK 1.665,- skal betales på forhånd til bankkonto 7695.05.16796 - Frist for betaling er 1. desember 2015

VIKTIG! Betalingen må merkes med følgende i merknadsfeltet: "etternavn, fornavn, utdanningsinstitusjonens navn". Eksempel: "Hansen, Hanne, UiO"

SAK benytter ikke KID-nummer

Kandidaten skal ikke sende kvittering for betalt gebyr til SAK

Det er svært viktig at informasjonen ovenfor følges ved betaling. Uten en slik merknad vil ikke betalingen bli registrert og studenten blir ikke autorisert.

Studentene som av ulike årsaker ikke får gått opp til eksamen, har strøket eller klaget på karakter og derfor venter på klagebehandling, vil ikke få autorisasjon gjennom skolelisteordningen. Disse kandidatene må ta vare på kvittering for betalt gebyr, og sende inn kvitteringen sammen med ordinær søknad om autorisasjon på et senere tidspunkt når vitnemålet er mottatt av kandidaten."

Publisert 20. nov. 2015 11:05