Informasjon om Gründerskolen og Sosialt entreprenørskap holdes i pausen mandag 3 oktober kl. 11:15

Kjære 11.semester,

Mandag 3. oktober i pausen fra kl. 11:15 kommer Anna Jarbekk fra Senter for entreprenørskap ved Universitet i Oslo. Hun vil informere om Gründerskolen og Sosialt entreprenørskap.

Gründerskolen er et samarbeidsprosjekt mellom mange utdanningsinstitusjoner i Norge, der Senter for entreprenørskap ved Universitetet i Oslo koordinerer studieprogrammet.

Programmene er tverrfaglige for studenter med alle studiebakgrunner og finner sted fra juni til august. For å kunne søke må du ha tatt 120 studiepoeng ved innlevering av søknaden.

Programmene er lagt opp slik at studentene skal få mulighet til å lære om innovasjon og entreprenørskap gjennom et internship og undervisning i USA eller Singapore (eller Sør Afrika for Sosialt entreprenørskap).

Hensikten er å gi studenter et innblikk i mulighetene for å senere jobbe med innovasjon og entreprenørskap innenfor sitt fagfelt.

Publisert 12. aug. 2016 13:36