Oversikt over avdelingstjenesten for våren 2017 ligger i Mine studier

Kjære 11. semesterstudenter,

Nå ligger oversikt over vårens avdelingstjeneste ute i Mine studier.

Oversikten er lagt under aktiviteten evalueringsmøtet torsdag 19.01.17, kl. 12:30

Hvis det er noen som ønsker å bytte seg imellom, må jeg få beskjed om dette innen utgangen av 9. desember 2016 på e-post: e.w.hansen@medisin.uio.no

Det gjøres oppmerksom på at hvis man skal bytte avdelingstjeneste, må det byttes med noen andre innen samme periode (samme to ukene), og begge studenter må være enige i byttet.

Studenter ved OUS kan bytte med studenter på Ahus og omvendt hvis man finner noen å bytte med og det er innenfor samme periode som man selv har avdelingstjeneste.

Merk at dere har mulighet til å ønske å ha avdelingstjeneste enten på KAD (Kommunal akutt døgnenhet på Aker) eller på utvalgte sykehjem i Oslo.

KAD har plass til 2 studenter per avdelingstjenesteperiode. Hvis det er flere som ønsker å ha avdelingstjeneste på KAD blir det loddtrekning om plassene. Informasjon om KAD ligger også under aktiviteten evalueringsmøtet torsdag 19.01.17, kl. 12:30.

Når det gjelder sykehjems praksis, så vil det komme mer informasjon om dette senere.

De av dere som ønsker å ha sykehjems-praksis eller KAD-tjeneste, må også gi beskjed om dette innen utgangen av 9. desember 2016.

NB! Vær oppmerksom på at selv om dere bytter sted, vil ikke skjemaet som ligger ute bli endret før etter fristen.

Semesterkoordinator

Eldbjørg W. Hansen