Vel møtt til første dag med undervisning i 11-12.semester, mandag 3. oktober 2016 i Rødt auditorium på Rikshospitalet.

Kjære kull H11,

Velkommen i 11/12.semester.

Nå ligger en oppdatert oversikt over de kliniske smågruppene under introduksjonsforelesningen i Mine studier den 3. oktober kl. 08.30.

Fremmøtebok for obligatorisk undervisning vil bli delt ut på introduksjonsforelesningen. Det er ulike bøker for de av dere som skal være på OUS og til de av dere som skal være på Ahus. Sjekk at dere har fått riktig bok og ta godt vare på denne fremmøteboken. Husk alltid å ha med dere denne på undervisningen; det er deres ansvar å innhente signatur fra lærer for undervisning dere har deltatt i. Løse lapper med underskrifter vil ikke bli godkjent.

Det bør velges en kulltillitsvalgt så snart som mulig. Det bør også velges en tillitsvalgt på Ahus, samt en i hver kliniske smågruppe.

De av dere som skal ha Ahus som hovedsykehus må påregne å reise mellom Ahus og OUS sykehusene, (Rikshospitalet hovedsakelig). De dagene dette er satt opp, kan semesterkoordinator bestille taxi til dere, men da må tillitsvalgt på Ahus gi semesterkoordinator beskjed om dette en stund i forveien.

Vi oppfordrer dere til å gjøre dere kjent med semestersidersidene for MEDSEM 11-12, termin 1, høst 2016, samt jevnlig følge med i Mine studier, da det kan skje endringer i undervisningen.

Vi håper dere får et fint og lærerikt semester!

Eldbjørg Wessel Hansen

Semesterkoordinator 11./12. semester