Beskjeder

Publisert 16. des. 2016 14:12

Psykometrinotatet samt eksamenskommisjonens tilbakemelding etter modifisert OSCE-eksamen av 7.12.2016  er å finne i timeplanen som resurser for inneværende semester.

Informasjon om klageadgang finner du her:

http://www.uio.no/studier/admin/eksamen/grunngjeving-klage/klage-formelle-feil/

http://www.uio.no/studier/admin/eksamen/grunngjeving-klage/klage-karakter/

 

med hilsen

Studieseksjonen, Det medisinske fakultet

Publisert 13. des. 2016 15:28

Hvis du ønsker innsyn i din egen besvarelse og sensurveiledningen, er dette mulig fredag 16.12.2016 og onsdag 04.01.2017 (09.00-11.30 og 12.30-15.00)

Sted: Møterom Fortunsdalen, 1. etasje, Sogn Arena (Klaus Torgårds vei 3)

NB: Det kreves elektronisk påmelding. Du kan melde deg på via dette skjemaet til og med tirsdag 03.01.2017. Ha kandidatnummeret ditt klart da dette må oppgis ved påmelding.

Det er ikke tillatt å ta bilde av dokumentene. Fotoutstyr (inkl. mobiltelefon) må avleveres ved innregistrering.

Publisert 13. des. 2016 13:30

Hvis du ønsker å vite poengsummen din (gjelder kun den skriftlige delen) etter eksamen kan du få oppgitt denne på MED-studieinfo på Domus Medica i deres åpningstid. Du må legitimere deg for å få oppgitt din poengsum, så husk legitimasjon!

Du kan også sende en e-post fra din student e-postadresse til med-studieinfo@medisin.uio.no...

Publisert 12. des. 2016 12:02

Onsdag 14.12.2016 kan de som ønsker få innsyn i den skriftlige digitale delen av eksamenssettet (uten sensorveiledningen). Dette gjelder da stasjoner 16-27. Læringsutbyttebeskrivelsene og læringsmålene vil også være tilgjengelige.

Sted: Fortunsdalen, 1. etasje, Sogn Arena (Klaus Torgårds vei 3)

Tid: Mellom kl. 09.00 – 11.30 og mellom kl. 12.30 – 15.00

Det kreves ingen påmelding, men legitimasjon må medbringes da denne sjekkes ved innregistrering.

Det er ikke tillatt å ta bilde av dokumentene. Fotoutstyr (inkl. mobiltelefon) må avleveres ved innregistrering.

Publisert 5. des. 2016 16:43

Garderobeskapene på Rikshospitalet må tømmes innen 15.01.17.

Låsene blir klippet og innholdet vil bli kastet etter den tid.

Skapene til H 11-12.semester blir ikke klippet.

(Stetoskop, bøker og liknende- blir tatt vare på i ca. 2 uker etter denne dato

Publisert 30. nov. 2016 18:20

Pulje 1
Kandidatnummer 1-6, 9, 12-23, 25-33, 35-40, 42-43, 48, 49, 51, 53-64.
Oppmøte: Seminarrom 1 B2.U001 RH (nedgang ved Medisinsk bibliotek).
Innregistrering mellom kl 07:00-07:30.
Kandidater som møter etter kl. 07:30 vil bli avvist. Eksamen starter presis kl 08:00.
 
Pulje 2
Kandidatnummer 7-8, 11, 24, 34, 41, 44-47, 50, 52, 65-107.
Oppmøte: Seminarrom 2 B2.U002 RH (nedgang ved Medisinsk bibliotek).
Innregistrering mellom kl 11:30-12:00.
Kandidater som møter etter kl. 12:00 vil bli avvist. Eksamen starter presis kl 13:00.
 
Husk evt mat og drikke. Lykke til med eksamen!
 

Publisert 25. nov. 2016 09:58

vi vil be dere alle sjekke navn og semesteradresse i StudentWeb. Videre må dere sjekke at målform er korrekt bokmål/nynorsk. Informasjonen i StudentWeb danner grunnlaget for vitnemålet og må derfor være korrekt når vitnemål utstedes.

Dersom du har byttet navn må du levere bekreftelse på navnendring til Knutepunktet så snart som mulig. Hvis du ikke kan møte til vitnemålsutdeling den 19. januar 2017 send en beskjed til Elvira Kostanda på e-post om når og hvordan du vil få det utlevert.

Publisert 21. nov. 2016 13:23

Hei

Høstsemesteret går mot slutten - og det er tid for at du som disponerer skap i:

- Lesesalsområdet, Laboratoriebygningen, OUS Ullevål,
- Garderobeskap i kjelleren Medisinsk blokk, og/eller
- Skap i 4. etg. i Medisinsk blokk (bygning 3)

Rydder ut: Senest innen 15. desember 2016

Etter den fristen vil låsene klippes, og evt. innhold fjernes.

ps. Vi kommer tilbake med info om bokskap for vårsemesteret. I mellomtiden skal det ryddes.

På forhånd takk,
og god ferie.

Publisert 21. nov. 2016 12:47

 Kjære 12.semester.

 

Fremmøtebøkene må leveres og godkjennes før dere kan gå opp til eksamen.

 

Siste frist for innlevering er onsdag 30. november 2016.

Bøkene skal leveres i resepsjonen UiO, rom B1.3099 på Rikshospitalet.

 

Husk å signere for innlevert fremmøtebok.

Publisert 28. okt. 2016 12:48

Kjære 12.semester,

Leder av eksamenskommisjonen Kristian Bjøro vil sammen med semesterleder Geir E. Tjønnfjord holde en eksamensorientering for dere i rødt auditorium, tirsdag 29. november fra kl. 11.15-12.00 (11.50). Dette blir lagt inn i timeplanen deres.

Publisert 16. sep. 2016 13:14

 

Kjære 12.semester tilknyttet OUS (Ahus studentene får separat informasjon om journaltilgang),

Vedrørende journaltilgang og DIPS

Alle dere som tidligere har vært pålogget ved OUS kan benytte deres eksisterende passord.

De av dere som aldri har vært pålogget en pc med OUS kan ringe brukerstøtte på Sykehuspartner og få passord.

Når dere ringer til Sykehuspartner på 32 23 53 30 IKT-kliniske systemer så må dere oppgi deres adresse og personnummer for å få passordet.

Mange av dere kan være registrert med følgende adresse i personalportalen:

PB 301,  co/Studieseksjonen Pb 1080 Blindern , NO 0315

Oppgi derfor denne adressen om dere ikke får passordet med den adressen dere har nå.

Det er ikke gjort noe med deres eksisterende roller i DIPS, men dere har fått en rolle som studenter i tillegg.

Vær oppmerksom på at vi tidligere har hatt problemer med å logge seg inn på de eldste maskinene på RH o...

Publisert 9. sep. 2016 11:39

Hvis du trenger bekreftelse på studiestatus/forventet uteksaminering og/eller karakterutskrift er det MED-studieinfo som utsteder disse. Disse kan hentes på kontoret vårt på Domus Medica hver dag kl.12-15 (husk legitimasjon!) eller vi kan sende de i posten til den adressen som er registrert i StudentWeb. Vent ikke til de siste dagene før fristen særlig hvis de må sendes i posten (det tar noen dager!). Merk at vi holder stengt den 15. september.

Mvh,

MED-studieinfo

 

 

Publisert 2. sep. 2016 09:14

Orientering om eksamen medsem12 holdes mandag 5.september 2016, fra kl. 16.15. Timeplanen er oppdatert.

Publisert 29. aug. 2016 13:18

Kjære OUS-studenter på 12.semester,

Klinikken Vonde hofter (artrose) som var satt opp 14.30 er nå flyttet frem slik at den starter 12.30. Merk også nytt sted: US06 Store auditorium i bygg 6 på Ullevål.

Publisert 19. aug. 2016 15:19

Kjære 12. semester

Fremmøtebøkene kan hentes på rom B1.3097, Rikshospitalet fra kl. 07:30 på mandag 22.08.2016

Publisert 3. aug. 2016 09:47

Kjære 12. semester,

 

Norsk medisinstudentforening (Nmf) arrangerer turnusmøte for 11 og 12.semester, mandag 12.9 fra kl. 17.00 til kl.20.00 i Rødt auditorium på Rikshospitalet. Dette er registrert i timeplanen deres, men er et frivillig møte.

Publisert 30. mai 2016 15:31

Det gjøres oppmerksom på at endringer i timeplanen kan forekomme. Eksamensdatoene for høsten 2016 er heller ikke vedtatt og vil derfor ikke være synlig i timeplanen deres.

Publisert 13. mai 2016 11:40

Til kullet H-10

Tidligere ble kullet informert om den nye søknadsprosedyren for autorisasjon. Her kommer litt utfyllende informasjon.

Den nye løsningen for å gi autorisasjon blir tatt i bruk fra 6. juni 2016.

Utdanningsinstitusjoner blir oppfordret til å ta i bruk den nye løsningen i Altinn. Den vil gjøre prosessen fra avsluttet eksamen til autorisasjon enklere og raskere.

I den nye løsningen skal hver enkelt utdanningsinstitusjon logge seg inn i Altinn og laste opp listen med kandidater som har fullført og stått på utdanninga. Dette heter innmeldingslisten i Altinn. Innlogging på utdanningsinstitusjonen sine vegne innebærer at noen i virksomheten må ha brukerrettighet i Altinn. Foreløpig er dette ikke avklart.

Kandidatene vil få en e-post fra Altinn om betaling av gebyr på 1665 kroner for å få autorisasjon.

 

vennlig hilsen

Studieseksjonen