Invitasjon til å ha praksis på Kommunal akutt døgnenhet i avdelingstjenesten, samt ledige plasser ved sykehjemspraksis

Kjære kull H09,

Velkommen til 12.semester.

Kommunal akutt døgnenhet (KAD) ønsker å ha 2 studenter i hver avdelingsperiode hos seg som et prøveprosjekt. Invitasjon til KAD blir sendt dere per e-post.

Det er også fremdeles noen ledige plasser på sykehjem i Oslo. Jeg må ha endelig beskjed før fredag 30. januar hvis det er flere som ønsker sykehjemsplass.

Oversikt over avdelingstjenesten vil bli lagt ut på mandag 2.februar 2015. Dere vil finne oversikten på avdelingstjenestens første dag i hver periode, altså mandag i uke 9 og mandag i uke 11. Avdelingene får beskjed om hvilke studenter som skal på hvilke avdelinger i neste uke(uke 6) og dere vil få kopi av disse e-postene.

Publisert 26. jan. 2015 16:02