Sensuren for modifisert OSCE-eksamen, avholdt 27.05.2015, er nå offentliggjort.

Hvis du ønsker å vite poengsummen din på den skriftlige delen av eksamen kan du få oppgitt denne på studentinfosenteret på Domus Medica i deres åpningstid. Du vil også kunne få vite hvor mange stasjoner du bestod på muntlig OSCE-eksamen. Du må legitimere deg for å få oppgitt din poengsum, så husk legitimasjon!

Du kan få samme informasjon ved å sende en e-post fra din student e-postadresse til med-studieinfo@medisin.uio.no. I e-posten må du oppgi hvilken eksamen og hvilket semester det gjelder. Poengene vil være tilgjengelige på studentinfosenteret fra 4. juni til 24. juni.

Infosenteret sin skranke er stengt torsdag 4. juni, men e-post vil bli besvart.

Er det spørsmål om sensuren eller andre faglige spørsmål kan disse rettes til: Kristian Bjøro, kristian.bjoro@medisin.uio.no

Studieseksjonen på den medisinske fakultet

Publisert 3. juni 2015 11:17