Sensuren for skriftlig eksamen på 8. semester

Sensuren for skriftlig eksamen på 8. semester avholdt 09.01.15, er nå tilgjengelig i studentweb. Det var til sammen 86 stykker som tok eksamen. Av disse strøk 2 stykker.

Hvis du ønsker å vite poengsummen din etter eksamen kan du få oppgitt denne på studentinfosenteret på Domus Medica i deres åpningstid. Du må legitimere deg for å få oppgitt din poengsum, så husk legitimasjon!

Du kan også sende en e-post fra din student e-postadresse til med-studieinfo@medisin.uio.no for å få vite din poengsum. Poengene vil være tilgjengelige på studentinfosenteret fra fredag 30. januar og fram til fredag 13. februar.

BEGRUNNELSER/KLAGEADGANG: Det vil i løpet av morgendagen bli sendt ut en e-post til studentmailen til de som fikk «ikke bestått». I denne mailen vil det følge en begrunnelse for stryk, samt bli gitt nærmere informasjon studieprogresjon og klageadgang. Klagefristen er torsdag 19.01.14. Det er også viktig å merke seg at alle klager på karakterer sendes samlet til klageinstansen etter klagefristens utløp, og at svar på klagen vil foreligge senest 4 uker fra klagefristens utløp.

Er det spørsmål om sensuren eller andre faglige spørsmål kan disse rettes til:

Psykiatri: Jan Ivar Røssberg Tlf.: 47876866

Øye: Camilla Gram Tlf.: 98481810

Ved andre henvendelser kontakt:

Marianne Engelstad ved studieadministrasjonen på medisin:

Tlf. 22845813, e-post: marianne.engelstad@medisin.uio.no

Publisert 29. jan. 2015 16:30