Sensuren for skriftlig eksamen på 8. semester

Sensuren for skriftlig eksamen på 8. semester avholdt 15.06.15, er nå tilgjengelig i studentweb.

Hvis du ønsker å vite poengsummen din etter eksamen kan du få oppgitt denne fra MED-studieinfo ved å sende en e-post fra din student e-postadresse til med-studieinfo@medisin.uio.no for å få vite din poengsum. Husk å skrive hvilken eksamen du har tatt. Poengene vil være tilgjengelige på studentinfosenteret fra 3. juli og fram til 24. juli.  Merk at MED-studieinfo holder til på Sogn Arena i sommerferien så derfor går det ikke an å møte opp ved skranken på Domus Medica for å få vite poengsummen.

BEGRUNNELSER/KLAGEADGANG: Det vil i løpet av dagen bli sendt ut en e-post til studentmailen til de som fikk «ikke bestått». I denne mailen vil det følge en begrunnelse for stryk, samt bli gitt nærmere informasjon studieprogresjon og klageadgang. Klagefristen er fredag 24.07.15.

Er det spørsmål om sensuren eller andre faglige spørsmål kan disse rettes til:

Psykiatri: Jan Ivar Røssberg, e-post: j.i.rossberg@medisin.uio.no, telefon: 47876866

Øye: Jon Klokk Slettedal, e-post: j.k.slettedal@medisin.uio.no, telefon: 99470896

Ved andre henvendelser kontakt:

Marianne Engelstad ved studieadministrasjonen på medisin:

Tlf. 22845813, e-post: marianne.engelstad@medisin.uio.no

God sommer!