Undervisningsplan

DatoUndervises avStedTemaKommentarer / ressurser
16.08.2004Elisabeth Grindheim  Aud 3, HS kl 1615-19  Innføring: Kursets organisering, pensum, aspekter ved språket, utvikling, metoder og språkanalyser   
23.08.2004Schale Azak  Aud 3, HS kl 1615-19  Teorier om språkutvikling, språk og kognisjon, grupper   
30.08.2004Stephen von Tetzchner  Aud 3, Hs, kl 1615-19  Tidlig ikke-språklig kommunikasjon, overgangen fra ikke-språklig til språklig kommunikasjon    
06.09.2004Schale Azak  Aud 3, HS, kl 1615-19  Utvikling av ordforråk og gramatikk, språkhandlinger og språkbruk (pragmatikk), Forhold som er av betydning for denne utviklingen   
13.09.2004Scahle Azak  Aud 3, HS, kl 1615-19  Veiledning av gruppearbeider   
20.09.2004Scahle Azak  Aud 3, HS, kl 1615-19  Framlegging av gruppearbeidene   
27.09.2004Schale Azak  Aud 3, HS, kl 1615-19  Dialogutvikling. Utvikling av historiefortelling og personlige narrativer   
04.10.2004Terje Nærland  Aud 3, HS, kl 1615-19  Metaforer, humor, ironi, lek og lignende i barns språk. Blendingsteori og begrepsintegrasjon.   
11.10.2004Elisabeth Grindheim  Aud 3, HS, kl 1615-19  Flerspråklighet. Språklig variasjon; kultur, klasse, kjønn, ungdomsspråk og lignende.   
18.10.2004Stephen von Tetzchner  Aud 3, HS, kl 1615-19  Språk i andre former enn tale: tegnspråk og alternativ kommunikasjon   
25.10.2004Schale Azak  Aud 3, HS, kl 1615-19  Veiledning av gruppearbeider   
01.11.2004Schale Azak  Aud 3, HS, kl 1615-19  Framlegging av gruppearbeidene   
Publisert 16. aug. 2004 15:00 - Sist endret 16. aug. 2004 15:26