Dato | Undervises av | Sted | Tema | Kommentarer / ressurser |
16.08.2004 | Elisabeth Grindheim | Aud 3, HS kl 1615-19 | Innføring: Kursets organisering, pensum, aspekter ved språket, utvikling, metoder og språkanalyser | |
23.08.2004 | Schale Azak | Aud 3, HS kl 1615-19 | Teorier om språkutvikling, språk og kognisjon, grupper | |
30.08.2004 | Stephen von Tetzchner | Aud 3, Hs, kl 1615-19 | Tidlig ikke-språklig kommunikasjon, overgangen fra ikke-språklig til språklig kommunikasjon | |
06.09.2004 | Schale Azak | Aud 3, HS, kl 1615-19 | Utvikling av ordforråk og gramatikk, språkhandlinger og språkbruk (pragmatikk), Forhold som er av betydning for denne utviklingen | |
13.09.2004 | Scahle Azak | Aud 3, HS, kl 1615-19 | Veiledning av gruppearbeider | |
20.09.2004 | Scahle Azak | Aud 3, HS, kl 1615-19 | Framlegging av gruppearbeidene | |
27.09.2004 | Schale Azak | Aud 3, HS, kl 1615-19 | Dialogutvikling. Utvikling av historiefortelling og personlige narrativer | |
04.10.2004 | Terje Nærland | Aud 3, HS, kl 1615-19 | Metaforer, humor, ironi, lek og lignende i barns språk. Blendingsteori og begrepsintegrasjon. | |
11.10.2004 | Elisabeth Grindheim | Aud 3, HS, kl 1615-19 | Flerspråklighet. Språklig variasjon; kultur, klasse, kjønn, ungdomsspråk og lignende. | |
18.10.2004 | Stephen von Tetzchner | Aud 3, HS, kl 1615-19 | Språk i andre former enn tale: tegnspråk og alternativ kommunikasjon | |
25.10.2004 | Schale Azak | Aud 3, HS, kl 1615-19 | Veiledning av gruppearbeider | |
01.11.2004 | Schale Azak | Aud 3, HS, kl 1615-19 | Framlegging av gruppearbeidene |
Undervisningsplan
Publisert 16. aug. 2004 15:00
- Sist endret 16. aug. 2004 15:26