Dato | Undervises av | Sted | Tema | Kommentarer / ressurser |
20.08.2007 | Elisabeth Grindheim | Aud. 3, HS | Innføring: Kursets organisering, pensum. Aspekter ved språket, utvikling, metoder og språkanalyser | |
27.08.2007 | Elisabeth Grindheim | Aud. 3, HS | Teorier om språkutvikling. Språk og kognisjon. | |
03.09.2007 | Stephen von Tetzchner | Aud. 3, HS | Tidlig ikke-språklig kommunikasjon, overgangen fra ikke-språklig til språklig kommunikasjon og talepersepsjon. | |
10.09.2007 | Stephen von Tetzchner | Aud. 3, HS | Utvikling av ordforråd og gramatikk (pragmatikk). Forhold som er av betydning for denne utviklingen. | |
17.09.2007 | Studentveileder | Aud. 3, HS | Veiledning av gruppearbeider | |
24.09.2007 | Studentveileder | Aud. 3, HS | Framlegging av gruppearbeidene | |
01.10.2007 | Elisabeth Grindheim | Aud. 3, HS | Dialogutvikling. Utvikling av historiefortelling og personlige narrativer. | |
08.10.2007 | Terje Nærland | Aud. 3, HS | Metaforer, humor, ironi, lek og lignende i barns språk. Blendingsteori og begrepsintegrasjon. | |
15.10.2007 | Astri Heen Wold | Aud. 3, HS | Flerspråklighet | |
22.10.2007 | Stephen von Tetzchner | Aud. 3, HS | Språk i andre former enn tale: tegnspråk og alternativ kommunikasjon | |
29.10.2007 | Studentveileder | Aud. 3, HS | Veiledning av gruppearbeider | |
05.11.2007 | Studentveileder | Aud. 3, HS | Framlegging av gruppearbeidene |
Undervisningsplan
Publisert 5. sep. 2007 11:00
- Sist endret 5. sep. 2007 11:13