Undervisningsplan

DatoUndervises avStedTemaKommentarer / ressurser
20.08.2007Elisabeth Grindheim  Aud. 3, HS  Innføring: Kursets organisering, pensum. Aspekter ved språket, utvikling, metoder og språkanalyser   
27.08.2007Elisabeth Grindheim  Aud. 3, HS  Teorier om språkutvikling. Språk og kognisjon.   
03.09.2007Stephen von Tetzchner  Aud. 3, HS  Tidlig ikke-språklig kommunikasjon, overgangen fra ikke-språklig til språklig kommunikasjon og talepersepsjon.   
10.09.2007Stephen von Tetzchner  Aud. 3, HS  Utvikling av ordforråd og gramatikk (pragmatikk). Forhold som er av betydning for denne utviklingen.   
17.09.2007Studentveileder  Aud. 3, HS  Veiledning av gruppearbeider   
24.09.2007Studentveileder  Aud. 3, HS  Framlegging av gruppearbeidene   
01.10.2007Elisabeth Grindheim  Aud. 3, HS  Dialogutvikling. Utvikling av historiefortelling og personlige narrativer.   
08.10.2007Terje Nærland  Aud. 3, HS  Metaforer, humor, ironi, lek og lignende i barns språk. Blendingsteori og begrepsintegrasjon.   
15.10.2007Astri Heen Wold  Aud. 3, HS  Flerspråklighet   
22.10.2007Stephen von Tetzchner  Aud. 3, HS  Språk i andre former enn tale: tegnspråk og alternativ kommunikasjon   
29.10.2007Studentveileder  Aud. 3, HS  Veiledning av gruppearbeider   
05.11.2007Studentveileder  Aud. 3, HS  Framlegging av gruppearbeidene   
Publisert 5. sep. 2007 11:00 - Sist endret 5. sep. 2007 11:13