Dato | Undervises av | Sted | Tema | Kommentarer / ressurser |
24.01.2005 | Eva Skoe | Aud 3, HS, kl 1615-19 | Innføring: Kursets organisering, pensum, perspektiver på identitet | Pensum: Kroger kap. 1-2 |
31.01.2005 | Eva Skoe | Aud 3, HS, 1615-19 | Identitet - teorier og empiriske studier | Pensum: Kroger kap. 5-7 |
07.02.2005 | Eva Skoe | Aud 3, HS, kl 1615-19 | Moral utvikling | Pensum: Gibbs kap. 3, Kroger kap. 4, Kurtines & Gewirtz kap. 7 |
14.02.2005 | Eva Skoe | Aud 3, HS, kl 1615-19 | Den moralske personlighet | Pensum: Kurtines & Gewirtz kap. 8 og 19, Lapsley & Narvaez kap. 2, 5 og 14 |
21.02.2005 | Eva Skoe | Aud 3, HS, kl 1615-19 | Veiledning av gruppearbeider | |
28.02.2005 | Eva Skoe | Aud 3, HS, kl 1615-19 | Framlegging av gruppearbeider | |
07.03.2005 | Schale Azak | Aud 3, HS, kl 1615-19 | Prososial utvikling | Pensum: Bohart & Stipek kap. 5, 7 og 9, Gibbs kap. 4-5, Kurtines & Gewirtz kap. 15 |
14.03.2005 | Schale Azak | Aud 3, HS, kl 1615-19 | Antisosial utvikling | Pensum: Gibbs kap. 6, Bohart & Stipek kap. 1, 2, 4, 8, 11 og 17 |
04.04.2005 | Schale Azak | Aud 3, HS, kl 1615-19 | Kjønnsforståelse | Pensum: Golombok kap. 1-4 |
11.04.2005 | Schale Azak | Aud 3, HS, kl 1615-19 | Kjønnsroller | Pensum: Golombok kap. 5-7 |
18.04.2005 | Schale Azak | Aud 3, HS, kl. 1615-19 | Veiledning av gruppearbeider | |
25.04.2005 | Schale Azak | Aud. 3, HS, kl. 1615-19 | Framlegging av gruppearbeider |
Undervisningsplan
Publisert 17. jan. 2005 14:44
- Sist endret 25. jan. 2005 10:50