Undervisningsplan

DatoUndervises avStedTemaKommentarer / ressurser
22.08.2006Stein Erik Ulvund  Auditorium 2 Helga Engs hus  Utvikling i et transaksjonsperspektiv  Smith & Ulvund: kap 1. 
29.08.2006Bodil Stokke Olaussen  Auditorium 2 Helga Engs hus  Tidlig samspill og kommunikasjon  Rogoff: kap. 1-6. Smith & Ulvund: kap. 6, 11.  
05.09.2006Stein Erik Ulvund  Auditorium 2 Helga Engs hus  Emosjoner og temperament  Smith & Ulvund: kap. 8.  
12.09.2006Bodil Stokke Olaussen  NB: Eilert Sundts A-blokka AUD1  Språk og samspill  Rogoff: kap. 1-6. Smith & Ulvund: kap. 6,11. 
19.09.2006Stein Erik Ulvund  Auditorium 2 Helga Engs hus  Tilknytning og tilknytningsforstyrrelser  Smith & Ulvund: kap. 9. Forelesningen inkluderer studentpanel og midtveisevaluering.  
26.09.2006Bodil Stokke Olaussen  Auditorium 2 Helga Engs hus  Rogers: Selvaktualisering og selvvurdering  Pervin, Cervone & John: kap. 1, 5 og 6.  
03.10.2006Stein Erik Ulvund  Auditorium 2 Helga Engs hus  Intellektuell utvikling  Smith & Ulvund: kap. 10.  
02.10.2006Robin Ulriksen  Seminarrom 234 Helga Engs hus    første gang seminar 3
03.10.2006Stein Erik Ulvund  Seminarrom 234 Helga Engs hus    Første gang seminar 1.  
04.10.2006Bodil Stokke Olaussen  Seminarrom 234 Helga Engs hus    Første gang seminar 2
17.10.2006Bodil Stokke Olaussen  Auditorium 2 Helga Engs hus  Kellys "personal constructs"  Pervin, Cervone & John: kap. 11. 
24.10.2006Stein Erik Ulvund  Auditorium 2 Helga Engs hus  Barnet i familien. Er barnehage skadelig for barn?   Smith & Ulvund: kap. 14 og 15.  
31.10.2006Bodil Stokke Olaussen  Auditorium 2 Helga Engs hus  Bandura: Sosialt kognitivt perspektiv på utvikling  Pervin, Cervone & John: kap. 12.  
Publisert 10. mai 2006 15:36 - Sist endret 4. okt. 2006 12:58