Dato | Undervises av | Sted | Tema | Kommentarer / ressurser |
10.09.2009 | Kamil Øzerk | Seminarrom U31 Helga Engs hus | Innføring i kursets organisering, innhold, arbeidskrav/individuelle essayoppgaver og semesteroppgaveskriving formelle krav | Det er obligatorisk frammøte til første ordinære undervisning! Du mister plassen dersom du ikke møter. |
17.09.2009 | Kamil Øzerk | Seminarrom U31 Helga Engs hus | -Utdanningspolitikk og minoriteter – et historisk tilbakeblikk -Gjeldende rundskriv og opplæringsorganisering for såråklige minoriteter | |
24.09.2009 | Kamil Øzerk | Seminarrom U31 Helga Engs hus | -Kommunikasjon og læring på skolen -Kunnskapsløftet og språklige minoriteter | Utdeling av arbeidskrav Nr. 1 Innleveringsfrist 12. november |
01.10.2009 | Høstferie | |||
08.10.2009 | Kamil Øzerk | Seminarrom U31 Helga Engs hus | Tospråklighet på samfunnsplan og individplan | |
15.10.2009 | Fred Carlo Andersen | Seminarrom U31 Helga Engs hus | Sosialisering | |
22.10.2009 | Kamil Øzerk | Seminarrom U31 Helga Engs hus | Kunnskapsløftet og Grunnleggende norsk for språklige minoriteter | |
29.10.2009 | Kamil Øzerk | Seminarrom U31 Helga Engs hus | NEIS-modellen. Lesing, leseprosesser og leseutvikling | |
05.11.2009 | Fred Carlo Andersen | Seminarrom U31 Helga Engs hus | Pierre Bourdieus kultursosiologi | |
12.11.2009 | Kamil Øzerk | Seminarrom U31 Helga Engs hus | - Ulike vitenskapelige disipliners tilnærming til språklige minoriteters læring og utvikling | |
19.11.2009 | Kamil Øzerk | Seminarrom U31 Helga Engs hus | - Ulike vitenskapelige disipliners tilnærming til språklige minoriteters læring og utvikling (fortsetter) |
Undervisningsplan
Publisert 7. mai 2009 19:38
- Sist endret 8. mai 2009 17:00