Undervisningsplan

DatoUndervises avStedTemaKommentarer / ressurser
19.08.2005Bodil Stokke Olaussen  se tid og sted på semestersiden  Kursemne 1/Språk, kommunikasjon og tekstforståelse  1t: Hvordan lærer barn språket? 2t: Hva er det barn lærer når de lærer seg å snakke? 3t: Store individuelle variasjoner: Hvordan finne tidlig de som ser ut til å få vansker? TRAS 4T Hva gjør vi for å forebygge utviklinga av språkvansker? - Litteratur: Hagtvedt, kap. 3, 4,5

 

26.08.2005Ingen undervisning      Les mest mulig! 
02.09.2005Bodil Stokke Johannesen  se tid og sted på semestersiden  Kursemne 1/ Kommunikasjon og tekstforståelse: Emergent Literacy-tradisjonen, Teksforståelse.  Detaljert plan for timene deles ut i undervisningen.

Litteratur:Dickinsom og TAbors,kap 1,6,13. Sweet og Snoww: kap 1,4 

09.09.2005Bodil Stokke Olaussen  se tid og sted på semestersiden  Kursemne 1/ Kommunikasjon og tekstforståelse: Tekstforståelse  Litteratur:Sweet og Snow; 6,7,9,11 
16.09.2005Bodil Stokke Olaussen  se tid og sted på semestersiden  Kursemne 1/ Kommunikasjon og tekstforståelseTospråklighet - utvikling og mulige konsekvenser  Litteratur: Artikleri kompendium: Cummins; Garcia;Droop&Verhofen 
Publisert 18. aug. 2005 15:00 - Sist endret 18. aug. 2005 15:19