Dato | Undervises av | Sted | Tema | Kommentarer / ressurser |
19.08.2005 | Bodil Stokke Olaussen | se tid og sted på semestersiden | Kursemne 1/Språk, kommunikasjon og tekstforståelse | 1t: Hvordan lærer barn språket? 2t: Hva er det barn lærer når de lærer seg å snakke? 3t: Store individuelle variasjoner: Hvordan finne tidlig de som ser ut til å få vansker? TRAS 4T Hva gjør vi for å forebygge utviklinga av språkvansker? - Litteratur: Hagtvedt, kap. 3, 4,5 |
26.08.2005 | Ingen undervisning | Les mest mulig! | ||
02.09.2005 | Bodil Stokke Johannesen | se tid og sted på semestersiden | Kursemne 1/ Kommunikasjon og tekstforståelse: Emergent Literacy-tradisjonen, Teksforståelse. | Detaljert plan for timene deles ut i undervisningen.Litteratur:Dickinsom og TAbors,kap 1,6,13. Sweet og Snoww: kap 1,4 |
09.09.2005 | Bodil Stokke Olaussen | se tid og sted på semestersiden | Kursemne 1/ Kommunikasjon og tekstforståelse: Tekstforståelse | Litteratur:Sweet og Snow; 6,7,9,11 |
16.09.2005 | Bodil Stokke Olaussen | se tid og sted på semestersiden | Kursemne 1/ Kommunikasjon og tekstforståelseTospråklighet - utvikling og mulige konsekvenser | Litteratur: Artikleri kompendium: Cummins; Garcia;Droop&Verhofen |
Undervisningsplan
Publisert 18. aug. 2005 15:00
- Sist endret 18. aug. 2005 15:19