Informasjon om undervisningen på dette emnet:

1. I andre semester av studiet, tilbys "skrivekurs" og "masteroppgaveforberedende kurs".
   Masteroppgaveforberedende kurs har felles undervisning med de andre studieretningene i programmet.
   Kurset bruker Fronter og du må derfor melde deg på til undervisning i studentweb.

På slutten av 2. semester skal du levere en prosjektbeskrivelse sammen med en søknad om veileder.

2. Forskergruppene tilbyr seminarer for masterstudenter. Dette er et tilbud som du kan følge gjennom hele studiet.Timeplanen for forskningsseminarene finner du på semestersiden til PED4331- Fordypningsemne. Seminartilbudet vil bli presentert på informasjonsmøtet om masteroppgaven.

3. Veiledning av oppgaven er en del av undervisningen. Veileder tildeles normalt i slutten av 2.semester på bakgrunn av prosjektbeskrivelsen.

Studenter har rett til et maksimalt antall veiledningstimer innenfor en avgrenset tidsperiode (se mer i emnebeskrivelsen).
Publisert 23. nov. 2009 14:54 - Sist endret 23. nov. 2009 15:09