En gyldig innlevering er :
- Arbeidskrav levert i korrekt format (word)
- Arbeidskrav må leveres i riktig frontermappe
- Arbeidskrav må leveres til riktig frist
Innleveringer som ikke er i henhold til ovennevnte kriterier vil ikke bli vurdert og vil dermed anses som underkjent/ ikke bestått.
Dette betyr at studenten vil miste muligheten til å avlegge eksamen i emnet inneværende semester.
Tekniske problemer ved innlevering:
Ved tekniske problemer ved innleveringsfrist kan studenten sende en søknad på epost om å få levere utenfor fronter.
Søknaden må sendes innen innleveringsfristen utløper (altså må studenten ha oppgaven sin klar til levering i god tid FØR innleveringsfrist)
Søknaden må inneholde:
- begrunnelse for hvorfor arbeidskravet ikke kunne lastes opp i fronter.
- arbeidskrav
- studentnummer.
Søknader som er sendt etter innleveringsfristen vil ikke bli vurdert. Sendes på epost til: cindy.gronsberg@iped.uio.no
Kan jeg søke om utsatt innlevering av arbeidskrav?
Det er kun studenter med legeerklæring som kan søke om å få utsatt innlevering.
Jeg har levert innen fristen, på korrekt måte, men fikk underkjent mitt arbeidskrav:
Arbeidskrav som er levert innen fristen, og som er korrekt levert ihht ovennevnte kriterier, vil bli vurdert med godkjent/ikke godkjent.
Hvis et arbeidskrav ikke blir godkjent (og alle formelle kriterier for innlevering er i orden), vil studenten få mulighet til å levere en korrigert versjon til en ny dato.
Den korrigerte versjonen blir vurdert til godkjent/ikke godkjent.
Dersom studenten får sin korrigerte versjon underkjent vil dette bety at studenten ikke får ta eksamen i emnet det inneværende semesteret.
Dersom ett eller flere av de obligatoriske arbeidskravene ikke er godkjent vil studenten miste muligheten til å avlegge eksamen i emnet inneværende semester.