Informasjon om innlevering av obligatoriske arbeidskrav

Det skal leveres tre obligatoriske arbeidskrav på emnet UTVIT1100. Alle tre arbeidskrav må være levert og godkjent for at studenten kan ta eksamen i emnet inneværende semester.

En gyldig innlevering er :

• Arbeidskrav levert i korrekt format (word)
  • Arbeidskrav må leveres i riktig frontermappe
  • Arbeidskrav må leveres til riktig frist

Innleveringer som ikke er i henhold til ovennevnte kriterier vil ikke bli vurdert og vil dermed anses som underkjent/ ikke bestått.

Dette betyr at studenten vil miste muligheten til å avlegge eksamen i emnet inneværende semester.

Tekniske problemer ved innlevering:

Ved tekniske problemer ved innleveringsfrist kan studenten sende en søknad på epost om å få levere utenfor fronter.

Søknaden må sendes innen innleveringsfristen utløper (altså må studenten ha oppgaven sin klar til levering i god tid FØR innleveringsfrist)

Søknaden må inneholde:

- begrunnelse for hvorfor arbeidskravet ikke kunne lastes opp i fronter.

- arbeidskrav

- studentnummer.

Søknader som er sendt etter innleveringsfristen vil ikke bli vurdert. Sendes på epost til: cindy.gronsberg@iped.uio.no

Kan jeg søke om utsatt innlevering av arbeidskrav?

Det er kun studenter med legeerklæring som kan søke om å få utsatt innlevering.

Jeg har levert innen fristen, på korrekt måte, men fikk underkjent mitt arbeidskrav:

Arbeidskrav som er levert innen fristen, og som er korrekt levert ihht ovennevnte kriterier, vil bli vurdert med godkjent/ikke godkjent.

Hvis et arbeidskrav ikke blir godkjent (og alle formelle kriterier for innlevering er i orden), vil studenten få mulighet til å levere en korrigert versjon til en ny dato.

Den korrigerte versjonen blir vurdert til godkjent/ikke godkjent.

Dersom studenten får sin korrigerte versjon underkjent vil dette bety at studenten ikke får ta eksamen i emnet det inneværende semesteret.

Dersom ett eller flere av de obligatoriske arbeidskravene ikke er godkjent vil studenten miste muligheten til å avlegge eksamen i emnet inneværende semester.

Publisert 25. jan. 2016 14:33 - Sist endret 25. jan. 2016 14:33