Dato | Undervises av | Sted | Tema | Kommentarer / ressurser |
17.01.2005 | Oddvar Hjulstad + studieansvrl. | Ma 14.15-16.00, aud 1 HE | Orientering om studiet. Kommunikasjon og sosialisering | Powerpointpresentasjon Anbefalt litteratur:
|
18.01.2005 | Oddvar Hjulstad | Ti 10.15-12.00, aud 1 HE | Kommunikasjon og sosialisering | Powepointpresentasjon |
24.01.2005 | Oddvar Hjulstad | Ma 14.15-16.00, aud 1 HE | Kommunikasjon og sosialisering | Se over |
25.01.2005 | Gunvor Dalby Vea | Ti 10.15-12.00, aud 1 HE | Språk, tanke og kommunikasjon | ForelesningsnotatSpråk , tanke og kommunikasjon |
31.01.2005 | Gunvor Dalby Vea | Ma 14.15-16.00, aud 1 HE | Språk, tanke og kommunikasjon | |
01.02.2005 | Gunvor Dalby Vea | Ti 10.15-12.00, aud 1 HE | Språk, tanke og kommunikasjon | |
07.02.2005 | Ingen forelesning | Det er forelesningsfri i uke 6 og 7 fordi studentene på bachelorprogrammet er ute i praksis. | ||
08.02.2005 | Ingen forelesning | Det er forelesningsfri i uke 6 og 7 fordi studentene på bachelorprogrammet er ute i praksis. | ||
14.02.2005 | Ingen forelesning | Det er forelesningsfri i uke 6 og 7 fordi studentene på bachelorprogrammet er ute i praksis. | ||
15.02.2005 | Ingen forelesning | Det er forelesningsfri i uke 6 og 7 fordi studentene på bachelorprogrammet er ute i praksis. | ||
21.02.2005 | Anne Sagbakken | Ma 14.15-16.00, aud 1 HE | Sosial og emosjonell utvikling | Oppgave til drøfting i seminar: Hvilke tanker har dere rundt faktorer i vår tid som kan påvirke barns sosiale-emoisjonelle utvikling? |
22.02.2005 | Anne Lise Rygvold | Ti 10.15-12.00, aud 1 HE | Barns språklige utvikling | |
28.02.2005 | Anne Lise Rygvold | Ma 14.15-16.00, aud 1 HE | Barns språklige utvikling | |
01.03.2005 | Anne Lise Rygvold | Ti 10.15-12.00, aud 1 HE | Barns språklige utvikling | |
07.03.2005 | Ingen forelesning | |||
08.03.2005 | Ingen forelesning | |||
14.03.2005 | Sigrid Lyngstøl | Ma 14.15-16.00, aud 1 HE | Språkvansker | Powerpoint Gruppeoppgave til seminar:Drøft fordeler og ulemper med simultan og suksessiv tospråklig utvikling. Hvilke pedagogiske og spesialpedagogiske utfordringer møter barnehage og skole når barn med ulikt språkutviklingsforløp begynner der? Hva kan barnehage og skole gjøre for å ivareta barn med ulikt språkutviklingsforløp? |
15.03.2005 | Anne Lise Rygvold | Ti 10.15-12.00, aud 1 HE | Språkvansker | |
04.04.2005 | Unni Espenakk | Ma 14.15-16.00, aud 1 HE | Språkvansker | |
05.04.2005 | Jorun Buli Holmberg | Ti 10.15-12.00, aud 1 HE | Språkets betydning for læring | |
11.04.2005 | Jorun Buli Holmberg | Ma 14.15-16.00, aud 1 HE | Språkets betydning | Powerpoint |
12.04.2005 | Ivar Morken | Ti 10.15-12.00, aud 1 HE | Språk og sosialisering, minoritets og migrasjonsperspektiv | |
15.04.2005 | Innleveringsfrist arbeidskrav | |||
18.04.2005 | Eva Signe Falkenberg | Ma 14.15-16.00, aud 1 HE | Språk og sosialisering hos tunghørte, døvblitte og coclaimplanterte | |
19.04.2005 | Jorun Buli Holmberg | Ti 10.15-12.00, aud 1 HE | Språkets betydning i et sosialiseringsperspektiv | |
25.04.2005 | Anne Carling | Ma 14.15-16.00, aud 1 HE | Sosial og emosjonell utvikling i forhold til språk i et samspillsperspektiv | seminargruppe SPED 1010 m/ oddvar, mandag 25/4: Seminaroppgave (vår 2005) Diskuter sosialisering i en minoritetssituasjon med vekt på: Språktilegning (språksosialisering Familie og foreldrerolle Migrasjonsrelaterte lærevansker (Ivar Morken) |
26.04.2005 | Anne Carling | Ti 10.15-12.00, aud 1 HE | Sosial og emosjonell utvikling i forhold til språk i et samspillsperspektiv | |
02.05.2005 | Ma 14.15-16.00, aud 1 HE | Forelesning avlyst, blir satt opp 10.mai | ||
03.05.2005 | Sol A Lyster | Ti 08.15-10.00, aud 1 HE | Språkets betydning for lese- og skriveopplæring | OBS: MERK TIDEN |
09.05.2005 | Gunvor Dalby Vea | Ma 14.15-16.00, aud 1 HE | Språk, tanke og kommunikasjon | |
10.05.2005 | Snorre Ostad | Ti 10.15-12.00, aud 1 HE | Språkets betydning for matematikkopplæring | |
23.05.2005 | Ma | Forberedelse til eksamen | Lesedag | |
24.04.2005 | Ti | Forberedelse til eksamen | Lesedag | |
31.05.2005 | Ti 09.00-15.00 | Eksamen: 6-timers skriftlig individuell prøve.Lykke til! |
Undervisningsplan
Publisert 30. nov. 2004 14:00
- Sist endret 3. mai 2005 15:32