Fortid: Oppstartsmøte og ekstraordinært årsmøte

Velkommen til høstsemesterets første redaksjonsmøte!

Bildet kan inneholde: font, skilting, merke, logo.

Tiden er inne for å sette i gang arbeidet med neste utgave av Fortid, men først og fremst trenger vi et solid tema. Ta med deg godt humør og gode ideer - nå skal det pitches! For ordens skyld: har du ingen ideer er det helt greit å komme tomhendt. Kom også med tom mage, for det serveres pizza!

Hvis du lurer på om Fortid er noe for deg er dette en strålende anledning til å finne ut av det! Fortid-redaksjonen er en hyggelig gjeng, og vi har alltid plass til flere medlemmer. Oppmøte er uforpliktende, og en god sjanse til å bli bedre kjent. Nytt semester, nye muligheter? Vi håper i alle fall på nye venner!
Vi har ledige verv som abonnementsansvarlig og webredaktør som kan bli stemt inn redaksjonsstyret, og dette blir derfor et ekstraordinært allmøte. Om du er interessert i å stille og vil vite mer om hva vervene innebærer i forkant av møtet, ta gjerne kontakt! Du kan som alltid nå oss her på Facebook, eller på vår e-post, redaksjon@fortid.no.

Vi sees på Niels Treschows hus 5 etasje rom 534!

Publisert 15. aug. 2024 12:20 - Sist endret 15. aug. 2024 12:21