English version of this page

Nytilsatt ved IFIKK

Velkommen som nytilsatt ved IFIKK!

Georg Morgenstiernes hus

Hele IFIKK er lokalisert i georg Morgenstiernes hus. I tredje etasje finner du hele administrasjonen, i fjerde bor de fleste filosofene (og en kaffemaskin), femte etasje huser kunsthistorikere og klassikere og i sjette sitter resten av filosofene og idehistorikerne. Hver etasje har et felleskjøkken med kjøleskap og mikrobølgeovn. Det er også gflere møterom som kan bookes direkte i Outlook.

Postrom, skriverrom, kontorrekvisita

Postrom

Postrommet er i tredje etasje, like ved kjøkkenet. Her finner du posthyller for alle ansatte og en boks til utgående post. Posten hentes og leveres tre dager i uka, vanligvis rundt kl 9.

Skriverrom

I hver etasje er det et rom med en maskin som er både skriver, scanner og kopimaskin. Får å få ut utskriftene dine må du lese av ansattkortet på maskinen.

Kontorrekvisita

Kontorrekvisita finner du på rom 309 i tredje etasje. Nøkkelen til ditt kontor passer også i låsen til dette rommet.

Ansattkort

Ansattkortet ditt gir deg adgang til Georg Morgenstiernes hus og til de forskjellige etasjene i huset når bygningen er stengt (mellom kl 16 og 08 og i helger og på helligdager). Les mer om kortet og om hvordan du skaffer deg kort.

Mentorordning

Alle nye fast vitenskapelig tilsatte, samt postdoktorer, forskere og gjennomføringsstipendiater, følges opp gjennom vår mentorordning.

Undervisning ved IFIKK

Se våre internsidene om studieadministrasjon, undervisning og eksamen.

IT-støtte

Dersom du trenger IT-støtte kan du kontakte IT-tjenesten på 22 84 00 04 eller på it-support@uio.no. Fakultetets IT-tjeneste holder til i P. A. Munchs hus

Innkjøp og utgifter

Du vil bli tildelt din egen driftskonto med et eget delprosjektnummer. Her vi du kunne disponere dine driftsmidler til innkjøp av reiser og bøker. Dersom du har spørsmål om driftsmidlene dine, ta kontakt på regnskap@hf.uio.no.

Med unntak av reiser og bøker må alle inkjøp gå gjennom instituttets innkjøper Anne Lise Pound. Se også nærmere informasjon om innkjøp og bestillingsrutiner

Selvbetjeningsportalen

Selvbetjeningsportalen er UiOs elektroniske løsning for personal- og lønnsadministrasjon hvor ansatte selv registrerer personlig informasjon, fravær, reiser- og utgiftsrefusjoner, samt kan se sine lønnsslipper og årsoppgaver. Teknisk-administrativt ansatte registrerer også daglig sin arbeidstid her.

HR

Spørsmål om ferier, sykdom og asnnet fravær kan rettes til administrativ leder Karen Haugland.

Mer informasjon

Publisert 10. nov. 2015 12:58 - Sist endret 13. feb. 2024 11:16