Bestilling av varer og tjenester for SV-fakultetet

  • Skjemaene som du finner nederst på denne siden skal benyttes for bestilling av varer eller tjenester for alle enheter på SV-fakultetet.
  • Gjennom bestillingen formidler du et innkjøpsbehov til innkjøper tilknyttet SV-fakultetet. 
  • Innkjøper legger bestillingen inn i bestillingssystemet. Bestillingen blir først sendt til budsjettansvarlig (BDM) for elektronisk godkjenning og deretter til leverandør. Ta høyde for at dette kan ta tid og kommer i tillegg til leverandørenes leveringsfrist!
  • Husk at UiOs rammeavtaler følges.
  • Er beløpet lik eller over 100.000 NOK eksklusivt mva og utenfor rammeavtale, skal du følge en særskilt rutine.
  • Reiser har egne rutiner, se UiOs reisesider.
  • Bestilling fra UiOs egne enheter (f.eks. Grafisk senter (tidl. Reprosentralen) eller leie av lokaler Tøyen Hovedgård, Professorboligen o.l) skal ikke meldes til innkjøp.  Koststed og Delprosjekt opplyses direkte til enheten man kjøper/leier fra. 
  • Pass på at leverandør ikke har et ansettelsesforhold til UiO.
  • Hvis leverandør er selvstendig næringsdrivende, må kontrakt følge skjema for innmelding av behov. Kontraktsmal finnes i norsk versjon her, og engelsk her
  • Spørsmål? Kontakt SVs RT-kø for bestillinger