Referat fra møte i sekretariatet for SAB 10. april 2015

Til stede: Inger Stray Lien, Wenche Hanneborg, Marianne Løken, Magnus Otto Rønningen,  Anita Sandberg, og Bente Hennie Strandh

Referat

1. Gjennomgang av referat fra møtet 20. mars med vekt på oppfølgingspunkter

Inger gikk gjennom referatet og oppfølgingspunktene. Det meste er i arbeid, og Inger sørger for videre oppfølging

2. Mal for presentasjon av tiltak

Utkast til mal som brukes av gruppe 1, 2 og 3 for presentasjon av forslag til tiltak var sendt ut. Gruppesekretærene var hindret fra å møte, så Inger gjennomgår malen i et eget møte med dem.

3. Eventuelt

• Årsplan og budsjett:

Marianne Løken orienterte om prosessen for arbeidet med årsplan og budsjett. Milepæler som er særlig relevante for SAB-arbeidet:

5. mai: styret vedtar UiOs hovedprioriteringer

13. mai: diskusjon om prioriteringer på fellesmøte med dekaner og direktører

23. juni:  saken legges frem for vedtak i UiOs styre.

Bente og Marianne planlegger slik at SAB inkluderes i prosessen.

• Prioriteringsdiskusjon forslag til tiltak fra gruppe 1, 2 og 3:

Gruppene har fått frist på seg til å levere forslag til tiltak 17. april. Styret skal informeres om forslagene 5. mai.  8. mai diskuteres den samlede prioriteringsoversikten fra gruppe 1,2 og 3 i sekretariatet, før diskusjon tas videre med universitetsledelsen.

Publisert 7. apr. 2015 16:53 - Sist endret 9. okt. 2015 17:43