Restanseoppfølging for ledere

Saksbehandler skal selv følge med på egen restansesituasjon, og leder har ansvar for å følge opp restanser ved sin enhet.

Restanse: et mottatt dokument som ikke er besvart eller avskrevet.

Avskriving: registrering av opplysninger om når og hvordan mottatt dokument er blitt avsluttet.

Søk opp restanser

  • Du må være logget på som Leder
  • I venstremenyen klikker du på Enhetens saker og dokumenter

Enhetens restanser:

  • Klikk på Enhetens restanser: Du får en oversikt over restanser for enheten du er logget på med. Fks logget på som Leder for AP Esak - du får restansene for AP ESAK

Bildet kan inneholde: produkt, rektangel, gjøre, parallell, skjermdump.

 

Enhetens restanser (frisøk):

  • Fyll inn den administrative enheten du ønsker restanseoversikt for. 
  • Journaldato: fyll inn ønsket datoperiode. Du kan hente kalenderen via forstørrelsesglasset for feltet.
  • Klikk på knappen Søk nå for å utføre søket.

Bildet kan inneholde: produkt, rektangel, gjøre, skjermdump, parallell.

Saksbehandlers restanser:

  • Fyll inn saksbehandlers initialer dersom du ønsker restanselisten for en bestemt sakbehandler.
  • Journaldato: fyll inn ønsket datoperiode. Du kan hente kalenderen via forstørrelsesglasset for feltet.
  • Klikk på knappen Søk nå for å utføre søket.

Bildet kan inneholde: rektangel, gjøre, parallell, nummer, skjermdump.

 

Restansen tilhører ikke din enhet:

Omfordele/viderefordele til annen enhet enn din egen

 

 

 

Publisert 14. feb. 2022 12:30 - Sist endret 2. mai 2022 09:28