English version of this page

Nominer din kandidat til å bli IMBs nye leder

I september blir det valg av ny instituttleder ved Institutt for medisinske basalfag. Send inn din nominasjon.

Bildet viser et bygg med et stort skilt foran

Lene Frost Andersen har vært instituttleder for IMB i to perioder, og går av på slutten av året. Det blir holdt valg i september, og valgkomiteen har startet arbeidet med å få inn nominasjoner.

Lene Frost Andersen har håndtert skjelettsamling i det ene øyeblikket, og fremmet god undervisning i det neste. Les intervjuet hvor hun deler sine tanker om rollen som instituttleder.

Instituttleder har ansvar for instituttets samlede virksomhet, både faglig og administrativt. Lederen velges for fire år, og kommende periode går fra 2025-2028.

Om kort tid legges det ut en valgnettside hvor du kan lese mer om hvordan du nominerer.

Av Cecilie Bakken Høstmark
Publisert 12. juni 2024 12:45 - Sist endret 13. juni 2024 11:34