Lunsjmøter våren 2014

Her er datoer og tema for vårens lunsjmøter.

Ta med matpakken på lunsjmøtet.

• 6. mai: Sikker lagring av forskningsdata. Tor Endestad vil orientere om de nye rutinene

• OBS! Dette lunsjmøtet flyttes til Seminarrom 3 (1. etasje i nybygget)

Lunsjmøtene foregår vanligvis på Styrerommet fra 12:00 til 13:00.

Andre tilstelninger

Tidligere lunsjmøter i 2014

• 28. april kl. 12:00: Oxford-avtalen. Hanne Haavind, Anne-Kari Torgalsbøen, Bergljot Gjelsvik og Tanya Smith orienterer om mulighetene for studentutveksling samt forsknings- og undervisningssamarbeid med kolleger ved Institute of Psychiatry, University of Oxford.

• 18. mars: Flere menn på studiene: Innspill fra fokusgruppeundersøkelse. Agnes Andenæs og Peder Kjøs orienterer om resultatene fra fokusgruppeundersøkelsen fra i fjor, hvor studenter på profesjonsstudiet ble intervjuet om studievalget. Les egen sak

• 11. februar: "Rutiner for begrunnelse av karakterfastsettelse: hvilke emner, hvorfor, og hvordan?"

• Jørund Støre Bergem om universitetets regler for tilbakemelding og begrunnelse ved eksamen.

• Stein Andersson om erfart merarbeid med å skrive begrunnelser ved klager i etterkant av sensurering.

• Hanne Weie Oddli om en en egnet måte ved sensurering som letter arbeidet med tilbakemelding

Publisert 9. mai 2014 10:21 - Sist endret 8. des. 2015 10:02