Personalkonferansen 2015

Du inviteres til PSIs personalkonferanse 1. til 2. juni 2015!

Farris Bad. Foto: Morten Rakke

Konferansen er for alle instituttets ansatte, både faste vitenskapelige ansatte, midlertidig vitenskapelige ansatte og administrasjonen.

Detaljert program

Deltakerliste

Program:

Dag 1: Veien videre for studieprogrammene våre, med et spesielt fokus på profesjonsprogrammet og masterprogrammet, arbeidsdeling og samarbeid.

• Hvordan skal vi utvikle programmene våre fremover med de styrkene vi har på instituttet?

• Innledning om historikken til både BA/MA og profesjon

• Innledning fra BA/MA over følgende spørsmål: Hva er disse studieprogrammene? Hva er målet med dem? Hvilken oppgave har de to programmene?

• Innledning fra profesjon over følgende spørsmål: Hva er profesjonsprogrammet? Hva er målet med det? Hvilken oppgave har programmet?

• To seniorers faglige virke

• Velkomstdrink med PechaKutcha-talks av Oslo PsychScience

Dag 2: Vi fokuserer på videre utvikling av organisasjonen PSI – Nye allianser eller gamle allianser i ny drakt? Å utvikle fagavdelinger ut fra fremtidig eller nåværende forskningssamarbeid.

• Finnes det potensiale for forskningssamarbeid vi ikke var klar over?

• Hvordan skal den nye avdelingsstrukturen se ut?

• Speeddating om forskningssamarbeid

• Innspill og diskusjon om ny organisasjonsmodell

Konferansen finner sted på flotte Farris Bad i Larvik.

Felles avreise i buss fra PSI mandag 1. juni klokken 10.00. Hjemreise tirsdag 2. juni ca 13.30.

Alle ansatte ønskes hjertelig velkommen!

• Meld deg på her

• Søknadsfrist: 1. mai!