UV-nytt veke 21

Stor nyheit: UV og UiO har fått dispensasjon frå Kunnskapsdepartementet til å tilby ein heilt ny, profesjonsretta master med PPU frå hausten. Søknadsfristen for dei 50 plassane er allereie 10. juni, så hjelp oss gjerne med å spre ordet.

Bildet kan inneholde: terrestrisk plante, font, aqua, mønster, symmetri.AKTUELT

Endeleg kan UV og UiO masseutdanne lærarar att! Allereie før profesjonsmeldinga er vedtatt av Stortinget, noko ho truleg blir neste veke, har ILS sikra seg retten til å pilotere ein ny, skuleretta toårig mastergrad med PPU

NRK intervjuar forskingsminister Hoel på Blindern. Foto
I dag var NRK på Blindern for å snakke med forskings- og høgare utdanningsminister Oddmund Hoel, dekan Rita Hvistendahl og UV-studentar om den nye toårige lærarutdanninga med PPU som vi tilbyr frå hausten 2024. Foto: Shane Colvin

Innovasjon ved UV: UV arbeider med å utvikle ein strategisk plan for innovasjon. Les meir om prosessen, om arbeidsgruppa og om dei tre hovudområda gruppa ser for seg å utvikle innovasjonstiltak.

Å motivere barn og unge: Christian Brandmo er intervjua i Aftenposten, som spør om det fungerer å motivere barna med pengar. Les heile intervjuet.

Fekk pris: Marie Aurora Nordahl ved ISP fekk pris for akademisk poster om lærar-barn-relasjonar. Vi gratulerer!

Utdanningskvalitet: Har du gjort ein ekstraordinær innsats for å fremje utdanningskvalitet ved UiO? No kan du søke om å bli merittert utdannar! Du kan også ta eit seminar 4. juni for å lære meir om kva søknaden bør innehalde

""ARRANGEMENT

28. mai: Engasjer deg i Circle U!
UiO ynsker at fleire engasjerer seg i universitetsalliansen Circle U. og inviterer til eit ope digitalt informasjonsmøte om korleis du kan prøve ut nye utdannings- og mobilitetskonsept i alliansen.

30. mai: CREATE seminar: Are all individuals fit for measurement?

Have you ever wondered whether all participants in your research study were providing actual proper responses to your carefully designed questionnaire or ability test? Presenter is Professor Johan Braeken.

31. mai: Disputas: Anniken Hotvedt Sundby
Anniken Hotvedt Sundby ved Institutt for pedagogikk forsvarer avhandlinga «Kunnskapsspørsmålet i læreplanen i norsk. En studie av styringsdokumenter og forståelser blant norsklærere i videregående skole».

5. juni: Seminar om digitalisering, plattformisering og KI

FIKS arrangerer mini-seminar i Professorboligen onsdag 5. juni kl. 08.30 til 12.15.Du får høre om erfaringer fra prosjektet Læring i algoritmenes tidsalder (LAT), KI_osloskolens DEKOMP prosjekt og Erasmus + prosjektet Agile EDU. Arrangementet har begrenset med plasser, påmelding her før 28.5 eller inntil det er fullt:

6. juni: What makes collaboration effective for learning?
In this full day seminar, researchers from ISP and invited guests talk about the mechanisms behind collaborative learning. Register here.

6. juni: Disputas: Gøril Brataas
Gøril Brataas ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning forsvarar avhandlinga "Å lære å støtte elevers tekstarbeid: Utforsking av en praksisbasert tilnærming i utdanningen av norsklærere". Prøveførelesinga er om morgonen same dag.

6. juni: Designing learning in the digital age

Fei Victor Lim is Associate Professor at the National Institute of Education, Nanyang Technological University, Singapore. Read more about his talk and how to sign up.

7. juni: Disputas: Turid Løyte Harboe
Turid Løyte Harboe ved Institutt for pedagogikk forsvarar avhandlinga «… dyktiggjøre til at danne mennesker. En kritisk studie av endringer i norsk lærerutdanning 1930–2010»Prøveførelesing same dag: «Lærerindernes betydning. Norges lærerinneforbunds bidrag til den norske offentligheten (1912-1940)».

11. juni: Disputas: Ammar Bahadur Singh
Ammar Bahadur Singh ved Institutt for pedagogikk forsvarer avhandlinga "Teaching and Learning in an Institutional Massive Open Online Course: Implications for Agency in Online Pedagogy". Prøveførelesinga er om morgonen same dag.

12. juni: Seminar om profesjonelle læringsfellesskap

FIKS inviterer i samarbeid med Kunnskapsenteret for utdanning (KSU) og OsloMet til et seminar som ser nærmere på hvordan profesjonelle læringsfellesskap kan arbeide fram et forskningsbasert kunnskapgrunnlag: Kan samarbeid mellom skular og skuleeigarar vise kva forsking som kan vere relevant for utviklingsarbeid i skulen sine planlegging- og utviklingsgrupper?

10th to 13th June: PhD course

Interested in Multilevel and Longitudinal Modeling? Sign up for this PhD course held by Professor Anders Skrondal, Norwegian Institute of Public Health/Professor II at CEMO and Professor Sophia Rabe-Hesketh, University of Berkley, California.

TIPS!
Er du ansvarleg for eit arrangement? Då er det nyttig å bruke UiOs arbeidsstøttesider. I tillegg kan du alltid kontakte din lokale kommunikasjonsrådgivar for ein samtale. Moro å sjå at så mange har meld inn arrangement til Domus Bibliotheca for hausten, og det er enno nokre ledige lommer for dei som var seint ute.

Bildet kan inneholde: font, bildekk, murverk, terrestrisk plante, mønster.LEDIGE STILLINGAR

Det er utlyst fleire stillingar ved UV. Vi sett pris på all innsats med å spreie stillingane, vitskaplege og administrative. Takk til alle som hjelper oss å dele!

""SOSIALE MEDIUM

Det er peak eksamen denne veka, og vi spurte like godt studentane sjølve om å gje lesetips til medstudentar. Kva trur du dei svarte?

Følg oss, lik, tagg og del!

Emneord: uv-nytt, nyhetsbrev, nyheitsbrev Av Monica Bjermeland
Publisert 23. mai 2024 19:09 - Sist endret 27. mai 2024 09:53