English version of this page

Nyhetsbrev fra UiO:Livsvitenskap februar 2017

Neste uke: Oslo Life Science-konferansen
– Building the Life Science City

Kollasje Oslo Life Science 2017

​Oslo Life Science-konferansen 15.–17. februar nærmer seg med stormskritt. Vi har nærmere 700 påmeldte, men det er fortsatt noen ledige plasser til hoveddagen 16. februar i Universitetets aula og til mottakelsen i Oslo rådhus.

Kronprinsparet på besøk ved UiO

I annonsebilag som distribueres med Aftenposten i dag, kan du blant annet lese

På konferansen skal professor Kjetil Taskén snakke om framtida for persontilpassa kreftbehandling.

Oslo Life Science-konferansen er beregnet på alle dere som er interessert i forskning, utdanning, innovasjon, næringsliv og politikk innen livsvitenskap.
Arrangører: UiO:Livsvitenskap, Oslo universitetssykehus (OUS), Legemiddelindustrien (LMI) og Oslo kommune. Norges forskningsråd (BIOTEK2021) støtter konferansen økonomisk.

Finansiering fra UiO:Livsvitenskap

Søk om støtte til konferanser og andre arrangementer

Vitenskapelig ansatte og studenter ved UiO kan søke UiO:Livsvitenskap om midler til delfinansiering av arrangementer som er i tråd med satsingens strategi. Neste søknadsfrist er 1. juni 2017.

Andre søknadsfrister

Andre nyheter

Odontologistudenter presenterer eget arbeidLivsvitenskap på programmet for kommende odontologiforskere

Studenter ved Det odontologisk fakultet får blant annet muligheten til å delta i tverrfaglige livsvitenskapsprosjekter på forskerlinja som har søknadsfrist 15. april.

Andre arrangementer i regi av UiO:Livsvitenskap våren 2017

Illustrasjon livsvitskap i lunsjen mars 2017Husk å halde av datoane for livsvitskap i lunsjen i Realfagsbiblioteket i mars og april. Overordna tema er innovasjon innan livsvitskap.

Forskningsnytt

Symbol UiO:Livsvitenskap

Meld deg på nyhetsbrevet.

Følg UiO:Livsvitenskap på Twitter.

Av Norunn K. Torheim
Publisert 9. feb. 2017 12:39 - Sist endret 6. nov. 2023 20:24