English version of this page

Nyhetsbrev fra UiO:Livsvitenskap juni-juli 2020

Møt Nuria – en av studentene med sommerstipend fra UiO:Livsvitenskap

Nuria Pereira Banzon er en av 41 studenter som har fått stipend fra UiO:Livsvitenskap for å jobbe med et forskningsprosjekt innen livsvitenskap i sommer. Hun skal jobbe på prosjektet How impaired brain garbage recycling and bad sleep affect memory? som ledes av førsteamanuensis Evandro Fei Fang på Akershus universitetssykehus.

Bildet kan inneholde: begivenhet.

Livsvitenskapsbygget ved UiO - tematiske områder foreslått

UiO gjør seg klar til å ta i bruk bygget som         skal stå ferdig i 2024. Bygget vil romme toppmoderne undervisnings- og forskningsarealer, og konstrueres for stor grad av samhandling og kobling mellom ulike fagområder. Nå er fem ulike tematiske områder innen livsvitenskap foreslått for fremtidig forskning og aktivitet i bygget.

Arrangement

Tidspunktet for Oslo Life Science 2021 er klar - hold av tiden allerede nå!

Ledig stilling i konvergensmiljøene

• Medical, legal and lay understandings of physical evidence in rape cases (Evidently Rape)

Symbol UiO:Livsvitenskap

Meld deg på nyhetsbrevet.

Følg UiO:Livsvitenskap på Twitter.

Personvernerklæring UiO:Livsvitenskaps nyhetsbrev

Publisert 1. juli 2020 10:12 - Sist endra 2. aug. 2023 09:36