Ny forside

Aktuelle saker

• Å bygge broer i tverrfaglig samarbeid - med Knut G. Nustad 24. mai 2024 12:27

Hvordan skaper man et felles vitenskapelig språk mellom en antropologisk historieforteller og en systematisk biolog? Dette snakket Knut G. Nustad om i sitt foredrag om tverrfaglig samarbeid i prosjektet Global Trout den 23. mai. Tverrfaglighet er noe som folk flest er interessert i, men det er svært utfordrende i praksis. I sitt foredrag delte Nustad hvordan de løste det i sitt prosjekt.

• Tverrfaglig verksted: Oslofjorden 21. mai 2024 14:31

Den 15. - 17. mars var det tid for Tverrfaglig verksted. Denne gangen var tema: Oslofjorden.

• Students' Views of Interdisciplinary Education 4. mars 2024 11:16

W hat is interdisciplinarity and what do students know about it? We asked some students at Blindern campus to share their views and opinions.

Arrangementer

I media