Venstremenyen for arkivarrollen ser slik ut:
Hvert av menyvalgene inneholder en rekke predefinerte søk:
- Mine saker og dokumenter - søk primært til hjelp for saksbehandler, alle ved UiO har dette menyvalget
- Enhetens saker og dokumenter - søk på et litt mer overordnet nivå, ledere og arkivarer har dette menyvalget
- Arbeidsliste arkivarer - søk til hjelp med arkivarbeid, se detaljert veiledning
- Oppgaver - søk for arbeid med godkjenningsrunder, høringsrunder og lønnsbehandling (det siste er spesielt for UiO)
- Kataloger - inneholder ikke predefinerte søk, se detaljert veiledning
- Rapporter - søk som genererer rapporter, kun arkivarer har dette menyvalget
- Importsentraler - for import av dokumenter
- Moduler - benyttes ikke lenger ved UiO
- Adm. verktøy - predefinerte søk for systemadministrasjon, tilgangen til søkene er begrenset for andre roller enn systemadministrator. Egen importsentral for e-post administreres her, det gjør også adressegrupper