Milepælsplan for Fase 3

Lenke til milepælsplan med ansvarskart

Frist

Status

MP-nr

Milepælbeskrivelse

10.09 OK 1

Når det er skissert ønsket funksjonelt fremtidsbilde for kalender (studenter og ansatte) Bestilling 

10.09 OK 2

Når det er utredet hvordan og når undervisningsdata (timeplan/kalender) kan hentes inn til Canvas. Bestilling

10.09 OK 3

Når det er utarbeidet konsept for mine studier som inngangsvei for studenter til det digitale læringsmiljøet. Bestilling

10.09 OK 4

Når kommunikasjonsplan for Fase 3 av prosjektet er utarbeidet og godkjent.

15.10 OK 5

Når ny FS-Integrasjon med Canvas er ferdigstilt og satt i produksjon

18.10 OK 6 Når det er utarbeidet konsept for for ansatte som inngangsvei for undervisere og administratorer til det digitale læringsmiljøet.  
18.10 OK 7

Når det er prioritert og gjennomført tiltak fra "Skisse til undervisningsmateriale"

18.10 OK 8

Når styringsstruktur for digitalt læringsmiljø er avklart og besluttet. 

22.11 OK 9

Når rutiner for prioritering og implementering av tredjepartsverktøy er utarbeidet, godkjent og delegert til linja.

17.12 OK 10

Når evaluering av Canvas høsten 2018 er gjennomført og godkjent. 

28.02 OK 11

Når analyse og rapport av evalueringene høsten 2018 er godkjent og overlevert systemeier.

28.02 OK 12

Når digitalt læringsmiljø er overlevert til linja (Teknisk og organisatorisk)

28.02 OK 13

Når skisse til fremtidsbilde for digitalt læringsmiljø er godkjent og overlevert til linja.

01.04 OK SMP Når sluttrapport for prosjektet er overlevert og godkjent.  

Leveranser fase 3

MP 1 - Når det er skissert ønsket funksjonelt fremtidsbilde for kalender (studenter og ansatte) 

MP 2 - Når det er utredet hvordan og når undervisningsdata (timeplan/kalender) kan hentes inn til Canvas.

MP 3 - Når det er utarbeidet konsept for mine studier som inngangsvei for studenter til det digitale læringsmiljøet. 

MP 4 - Når kommunikasjonsplan for Fase 3 av prosjektet er utarbeidet og godkjent.

MP 5 - Når ny FS-Integrasjon med Canvas er ferdigstilt og satt i produksjon (Sak 4 SG-møte, 17.12.18)

MP 6 - Når det er utarbeidet konsept for for ansatte som inngangsvei for undervisere og administratorer til det digitale læringsmiljøet
(Vedtak i styringsgruppen 18.10.18)

MP 7 - Når det er prioritert og gjennomført tiltak fra "Skisse til undervisningsmateriale"

MP 8 - Når styringsstruktur for digitalt læringsmiljø er avklart og besluttet. (Arbeidet fortsetter i linja)

MP 9 - Når rutiner for prioritering og implementering av tredjepartsverktøy er utarbeidet, godkjent og delegert til linja.

MP 10 - Når evaluering av Canvas høsten 2018 er gjennomført og godkjent. (Sak 1 SG-møte, 17.12.18

MP 11 - Når analyse og rapport av evalueringene høsten 2018 er godkjent og overlevert systemeier.

MP 12 - Når digitalt læringsmiljø er overlevert til linja (Teknisk og organisatorisk) (Sak 2 SG-møte, 01.03.19)

MP 13 - Når skisse til fremtidsbilde for digitalt læringsmiljø er godkjent og overlevert til linja.

SMP - Når sluttrapport for prosjektet er overlevert og godkjent.  

Publisert 5. juni 2018 12:03 - Sist endret 1. apr. 2019 14:59