J.nr.: 2019/2139
Sak 1 |
Protokoll |
Sak 2 |
Erfaringer fra PMRs medlemmer
|
Sak 3 |
Diskusjonssak: Oppfølging av undervisnings- og eksamensbudsjett Notat fra Julie Orning og Randi saunes |
Sak 4 |
Vedtakssak: Justering av Instruks for studieårsansvarlige lærere, ansvarlige faglærere og faglærere.
Forslag til vedtak
|
Sak 5 |
Vedtakssak: Oppgaveutvalget og av rollen som faglig eksamensleder Forslag til vedtak
|
Sak 6 |
Diskusjonssak: Hovedlitteratur sivilprosess Tidligere faglærer i sivilprosess har kontaktet studieårsansvarlig etter dialog med ansvarlig faglærer om en oppdatert versjon av en bok som tidligere stod på listen over hovedlitteratur i faget. Ansvarlig faglærer har ikke foreslått den oppdaterte versjonen inn som hovedlitteratur fom. høsten 2019. Prodekan for studier har i etterkant hatt dialog med ansvarlig faglærer, brev fra tidligere faglærer og redegjørelse fra ansvarlig faglærer legges frem for PMR. Ønsker PMR å se nærmere på saken? |
Sak 7 |
Diskusjonssak: Begrunnelse og klage via Studentweb Orientering fra Studieavdelingen om nytt heldigitalt system for begrunnelse og klage i Studentweb Den nye løsningen er klar for å tas i bruk fom. høsten 2019. Begrunnelse i Studentweb/inspera er skriftlig, ved jurfak har vi en sterk tradisjon for muntlig begrunnelse. Fakultetet har anledning til å skru av funksjonen for begrunnelse via Studentweb og beholde systemet med ringelister. Vi kan fortsatt ta i bruk den digitale løsningen for klage i Studentweb. Det er ønskelig å diskutere om noen emner ønsker å prøve ut løsningen med begrunnelse i Studentweb/Inspera for å høste erfaringer. |
Sak 8 |
Orienteringssaker: Muntlige orienteringssaker:
Skriftlige orienteringssaker: |
Sak 9 |
Saker tatt på fullmakt: - Godkjent overgang til open book exam på JUS5850 International trade Law - Godkjent samlesak om forslag om endringer av litteratur/læringskrav for høsten 2019
|
|
|
Sak 10 |
Eventuelt
|